Fizjoterapia

Nowoczesna fizjoterapia wypełnia ogromną przestrzeń znajdującą się pomiędzy tabletką przeciwbólową a operacją. Najważniejszą rzeczą w usprawnianiu ciała jest to, aby znaleźć pierwotną przyczynę dolegliwości pacjenta i nie doprowadzać do dalszego utrwalania kompensacji w organizmie na skutek bólu. Tym samym nowoczesna fizjoterapia pomaga nie tylko w pozbyciu się dolegliwości bólowych, ale dzięki podejściu skoncentrowanymu na źródle problemu również zapobiega ich nawrotom.

Wspomagamy procesy regeneracyjne u osób, które chcą zadbać o jakość swojego zdrowia, jak  również w przypadkach występowania chorób narządu ruchu, chorób układowych, urazów mechanicznych, kontuzji sportowych oraz stanów przed i pooperacyjnych.

Nasze specjalizacje

Schorzenia narządu ruchu

Razem świadomie zaplanujemy Twoją terapię, tworząc przestrzeń na przyszłość bez bólu i ograniczeń.

Urazy i kontuzje sportowe

Sięgnij po wsparcie okołourazowe i szybki powrót do aktywności fizycznej i sportu.

Schorzenia neurologiczne

Wczesna rehabilitacja neurologiczna, zarówno w wieku rozwojowym, jak i wśród pacjentów dorosłych, to w dużym stopniu gwarancja poprawy sprawności funkcjonalnej.

Wady postawy

Zapewniamy indywidualnie dobrany program ćwiczeń dostosowany do konkretnego problemu oraz możliwości i wieku dziecka.

Inne terapie

Pozbądź się przykrych dolegliwości lub bólu. Wspólnie zadbajmy o Twoją sylwetkę i zdrowe ciało.

Zalety fizjoterapii

Wczesne wykrycie i leczenie wad postawy Pacjenta

Przywrócenie sprawności fizycznej po urazie lub operacji Pacjenta
Zmniejszenie dolegliwości bólowych i ograniczeń funkcjonalnych narządu ruchu